Tahukah Anda!! Beginilah Cara Yahudi Menipu Kita


Sungguh Ajaib dan Aneh yahudi memperdaya kita umat Islam, mereka menyuruh kita untuk minum susu sapi buatan mereka, tapi mereka minum susu kambing, mereka minum apa yang diminum oleh Nabi kita Muhammad SAW.

Kengapa kita tidak ikut kepada nabi kita, malahan kita mengikuti orang yahudi, sedangkan mereka orang yahudi mengikut apa yang nabi kita makan dan minum.

Mari Kita renungi hadis Rasullulah: "Waspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil" Antara 'kawanan mereka' yahudi yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita :

1. Para Yahudi Menganjurkan kita minum dan makan makanan yang instan yang tidak berkhasiat , contohnya minuman bersoda dan mie . Minuman bersoda itu sangatlah beracun, pasti sangat tidak bagus untuk kesehatan tubuh kita (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Dan oranr-orang kita juga yang ketagih minum.

2. Kita dilajari dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesehatan. Namun sebenarnya kopi adalah termasuk minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba kita lihat orang Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka. 2. Kita diajarkan dalam buku biologi, buku konsumsi (kajian dan terbitan orang kafir) bahawa kalau ingin mendapatkan vitamin B dan ingin menambah darah kita maka hendaklah memakan hati hewan dan hati ayam, tetapi yang sebenarnya Nabi kita tidak menganjurkan untuk memakan organ-organ yang ada di dalam tubuh hewan. Mau ikut orang kafir atau ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sebab hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dinetralkan. Dengan itu kepekatan toksin itu tinggi di hati ayam. maka kita telah memakan toksin tersebut serta otak kita umat Islam menjadi lemah, karena kita percaya terhadap buku sains buatan orang kafir ini.

3. Kita diajari memakan kambing yang tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi kita. Seolah-olah buku sains ini mau merendahkan makanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4 . Untuk pengetahuan, para agen dajjal ini tidak menawar-nawarkan kebaikan minum soya (susu kedelai) (sebab USA merupakan pengexpor soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanker payudara, kanker ovari, kanker prostat, serta melemahkan otak dan tulang, sebab dalam soya ada hormon estrogen yang sama dengan estrogen yang ada pada  wanita. soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk tubuh kita.

5. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans. DVD MURATTAL
Share on Google Plus

About MUSLIMINA

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Post a Comment